Diensten en voorwaarden

Nummerbehoud

Wanneer je een GSM-abonnement afsluit kun je nummerbehoud aanvragen en je huidige telefoonnummer meenemen naar het nieuwe abonnement. Je blijft dan bereikbaar op je eigen telefoonnummer. Voor nummerbehoud maakt het niet uit of je een Sim Only abonnement, een abonnement met GSM of een prepaid SIM kaart gebruikt. De nieuwe provider zegt het huidige contract voor je op. De providers stellen verschillende eisen voor nummerbehoud en om dubbele kosten te voorkomen dien je altijd rekening te houden met de opzegtermijn van je huidige GSM abonnement. Wij zullen altijd de door jouw opgegeven einddatum aanhouden. Nummerbehoud kan 2 maanden voor het einde van je contract worden aangevraagd.

Indien je kiest voor nummerbehoud kan de 24-uurs levering niet altijd gegarandeerd worden.

Klik op onderstaande links om te zien hoe het nummerbehoud van de provider van jouw keuze precies in zijn werk gaat.

Afwijzing van een Provider

Indien je wordt afgewezen door een provider, krijg je van ons telefonisch of per e-mail bericht over de afwijzing. Wegens privacy redenen krijgen wij nooit de reden van afwijzing van de provider te horen. Wanneer je wilt weten wat de reden van afwijzing is, raden wij je aan contact op te nemen met de provider.

Opzeggen van een abonnement

Indien je niet kiest voor nummerbehoud, maar een nieuw GSM nummer wilt dien je je huidige contract zelf op te zeggen bij je provider.

Contact met je provider

Heb je een vraag over je factuur, dan kun je het beste rechtstreeks contact op nemen met je provider. Hieronder een lijst van telefoonnummers van de klantenservice van de providers:

  • Vodafone 0654500100 / 1200
  • Tele2 0900-2411602
  • Tele2 goedkeuring abonnement door Experian 0900-39737426
  • T-mobile 0800-7123
  • KPN / HI 0612001200
  • Telfort 0900-9596
  • Sizz 1200